Welcome!

********************************************************************************** Selamat Datang ke Baby Fea Collections.



Kpd pelanggan yg msh trcari-cari baby tights, legging, romper, GOWN princess kami menwrkan pilihan kpd anda.Sesuai digayakan untuk brjln-jln ke Cameron Highlands, Genting Highlands, Bukit Tinggi dll, brjln mlm, ke supermarket @ saje2 nak pakai pun boleh.Kalau ada baju rompers @ gaun yang dah singkat, lagi comel untuk digayakan.Lihat model2 cilik kami.Tights/Legging boleh dipakai oleh BOBOY @ GEGIRL.Semua tights, legging & GOWN Princess yang dipamerkan adalah stok tersedia kecuali jika dinyatakan sebaliknya.




Sbg panduan utk memilih, setiap perkataan yang berwarna MERAH bermaksud, items tersebut masih lagi AVAILABLE. Kalau nk beli, cepat2 email @ leave msg kat chit chat box.



MAKLUMAN DISKAUN

Jangan malu2 bertanya untuk mendapatkan harga diskaun bagi pembelian melebihi 3 items. Untuk pembelian melebihi RM50 dan ke atas, anda akan diberi gift istimewa. Bergantung pada stok yg masih ada...

**********************************************************************************
KEDAI DITUTUP!!!
Untuk makluman semua customer, kedai akan ditutup sehingga diberitahu kemudian. Saya teramat bz hujung tahun ini. Harap maklum.
**********************************************************************************

20.8.10

SPECIAL DEAL for My Birthday!


Salam,
Owner nk bgi hadiah utk cstmr!! Bunyik best kan? Starting from today 21 Aug 2010 to 26 Aug 2010 (ni date besday tuan kedai), saya nk turunkan harga semua barang di kedai BabyFea Collections dan juga Ladybird2U. Jom kita tengok ape barang yang diberi harga istimewa tu?