Welcome!

********************************************************************************** Selamat Datang ke Baby Fea Collections.



Kpd pelanggan yg msh trcari-cari baby tights, legging, romper, GOWN princess kami menwrkan pilihan kpd anda.Sesuai digayakan untuk brjln-jln ke Cameron Highlands, Genting Highlands, Bukit Tinggi dll, brjln mlm, ke supermarket @ saje2 nak pakai pun boleh.Kalau ada baju rompers @ gaun yang dah singkat, lagi comel untuk digayakan.Lihat model2 cilik kami.Tights/Legging boleh dipakai oleh BOBOY @ GEGIRL.Semua tights, legging & GOWN Princess yang dipamerkan adalah stok tersedia kecuali jika dinyatakan sebaliknya.




Sbg panduan utk memilih, setiap perkataan yang berwarna MERAH bermaksud, items tersebut masih lagi AVAILABLE. Kalau nk beli, cepat2 email @ leave msg kat chit chat box.



MAKLUMAN DISKAUN

Jangan malu2 bertanya untuk mendapatkan harga diskaun bagi pembelian melebihi 3 items. Untuk pembelian melebihi RM50 dan ke atas, anda akan diberi gift istimewa. Bergantung pada stok yg masih ada...

**********************************************************************************
KEDAI DITUTUP!!!
Untuk makluman semua customer, kedai akan ditutup sehingga diberitahu kemudian. Saya teramat bz hujung tahun ini. Harap maklum.
**********************************************************************************

11.4.10

Siapa FOLLOWER bertuah BABYFEA???

Salam,

Setelah berbulan2 saya menunggu... akhirnya diumumkan Follower Bertuah BabyFea jatuh kepada......jeng jeng jeng.... SALWA MOHD!!!...

Nombor Follower ini dipilih oleh My Beloved Hubby Mr.Rizal a.k.a promoter BabyFea.... dia yang decide nk pilih Follower ke-50. Sebagai tanda penghargaan kami kepada Follower/mungkn juga customer kami, Follower tersebut akan menerima sedikit cenderahati dari kami... kami tak mampu nk bagi keta merc atau rumah banglo... Cuma cenderahati sebagai tanda Terima Kasih kerana sudi follow kami...murah2 aje.... janji dpt kawan gitu... :))




Kepada empunya diri SALWA MOHD, sila emel saya untuk mendapatkan cenderahati tersebut ya...saya cuba jejak link awak tapi tak dapat... jadi saya publish di sini & invite awak....

Best Regards

Yusma...